REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy Regulamin okre¶la zasady dokonywania zakupów w Sklepie internetowym dzia³aj±cym pod adresem www: http://www.contractors.pl prowadzonym przez Contractors Borowy Wojciech z siedzib± w Bia³ce, Bia³ka 202, 34-220 Maków Podhalañski.
I. DEFINICJE
U¿yte w Regulaminie pojêcia oznaczaj±:
Regulamin - niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego,
Sprzedawca – Contractors Borowy Wojciech z siedzib± w Bia³ce, Bia³ka 202, 34-220 Maków Podhalañski, NIP 552-143-96-81, REGON 121126279, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, telefon kontaktowy: 696-880-613 lub 608-790-696 od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 9.00 do 15.00, adres poczty elektronicznej: biuro@contractors.pl.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej, której powszechnie obowi±zuj±ce przepisy przyznaj± zdolno¶æ prawn±,
Konsument - osoba fizyczna dokonuj±c± ze Sprzedawc± czynno¶ci prawnej niezwi±zanej bezpo¶rednio z jej dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub zawodow± zgodnie z tre¶ci± art. 22(1) Kodeksu cywilnego,
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.),
Sklep internetowy (zwany równie¿ Sklepem) – oznacza serwis internetowy dostêpny pod adresem: http://www.contractors.pl.
Towar –znajduj±ce siê w ofercie Sklepu produkowane, w tym na indywidualne zamówienie Klienta wyroby z betonu architektonicznego, a w szczególno¶ci: p³yty wykonane z betonu architektonicznego, donice wykonane z betonu architektonicznego. Towary s± nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zosta³y legalnie wprowadzone na rynek polski,
Zamówienie - o¶wiadczenie woli Klienta, sk³adane za pomoc± formularza Zamówienia i zmierzaj±ce bezpo¶rednio do zawarcia Umowy Sprzeda¿y,
Cena – oznacza cenê brutto Towaru, wyra¿on± w z³otych polskich, nie uwzglêdniaj±c± Kosztów dostarczenia Towaru,
Umowa Sprzeda¿y – umowa sprzeda¿y Towaru zawarta pomiêdzy Sprzedawc± a Klientem, w wyniku z³o¿enia Zamówienia przez Klienta i potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej oraz dokonania zap³aty ceny sprzeda¿y Towaru przez Klienta,
Koszty dostarczenia Towaru - op³aty za dostawê Towaru do miejsca wskazanego w Zamówieniu ponoszone przez Klienta, niezale¿ne od Sprzedawcy,
Dzieñ roboczy – jeden dzieñ od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 90 ),
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r., poz. 287 ze zm.),
Ustawa o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r., poz. 344 ze zm. ).
Warunkiem rozpoczêcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie siê z niniejszym Regulaminem i jego pe³n± akceptacj±.
Uznaje siê, ¿e przeczytanie i akceptacja niniejszego Regulaminu jest jednoznaczna z udzieleniem przez prowadz±cego Sklep informacji Konsumentowi (Klientowi), o których jest mowa w art. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, informacje te s± zawarte w poni¿szych punktach Regulaminu.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sprzedawca prowadzi sprzeda¿ Towarów za po¶rednictwem Sklepu internetowego.
Informacjê o Towarze podane na stronie internetowej Sklepu Internetowego, nie stanowi± oferty Sprzedawcy, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeku cywilnego.
Zawarcie Umowy Sprzeda¿y pomiêdzy Sprzedawc± a Klientem nastêpuje po uprzednim z³o¿eniu przez klienta Zamówienia za po¶rednictwem Sklepu internetowego.
W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien posiadaæ:
a) komputer lub inne urz±dzenie multimedialne z dostêpem do sieci Internet,
b) dostêp do poczty elektronicznej,
c) aktywne konto poczty elektronicznej,
d) system operacyjny umo¿liwiaj±cy uruchomienie przegl±darki internetowej,
e) przegl±darkê internetow±, przy czym dla prawid³owego funkcjonowania Sklepu Internetowego przegl±darka powinna akceptowaæ pliki typu cookie.
Przy odbiorze przesy³ki zawieraj±cej zamówiony Towar, Klient powinien zwróciæ uwagê na stan otrzymanej przesy³ki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawarto¶ci przesy³ki, niekompletno¶ci Towaru, niezgodno¶ci Towaru z Zamówieniem, Klient jest zobowi±zany do niezw³ocznego zg³oszenia ujawnionych nieprawid³owo¶ci przewo¼nikowi oraz powiadomienia o tym Sprzedawcê.
III. Z£O¯ENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY
Z³o¿enie Zamówienia wymaga zapoznania siê i zaakceptowania Regulaminu Sklepu Internetowego oraz Polityki Prywatno¶ci.
Zamówienia w Sklepie Internetowym mo¿na sk³adaæ 24 godziny na dobê we wszystkie dni roku kalendarzowego.
W celu z³o¿enia Zamówienia nale¿y uruchomiæ stronê internetow±: http://www.contractors.pl wype³niæ formularz Zamówienia, w tym dane wskazane w formularzu, a w szczególno¶ci dokonaæ:
a) szczegó³owego wskazania zamawianych Towarów;
b) wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i danych, na jakie ma byæ wystawiona faktura (mog± to byæ ró¿ne dane);
c) wyboru sposobu p³atno¶ci.
W trakcie sk³adania Zamówienia elementem procedury jest równie¿ podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu zamówienia oraz wyra¿enie przez Klienta zgody - poprzez z³o¿enie Zamówienia - na przetwarzanie danych osobowych Klienta podanych podczas sk³adania zamówienia w celu jego realizacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e konieczne w celu z³o¿enia zamówienia.
Brak zachowania nale¿ytej staranno¶ci podczas sk³adania Zamówienia mo¿e spowodowaæ konieczno¶æ poniesienia przez Klienta dodatkowych kosztów, w tym w szczególno¶ci: kosztów b³êdnie dokonanej wysy³ki, kosztów ponownej przesy³ki, oraz innych uzasadnionych kosztów, które zosta³y poniesione przez Sklep w celu realizacji Zamówienia.
Z³o¿enie Zamówienia przez Klienta nie oznacza zawarcia Umowy Sprzeda¿y. Ustala siê, ¿e Klient, przesy³aj±c do Sklepu Zamówienie, sk³ada ofertê zawarcia umowy sprzeda¿y zamawianych Towarów.
Wys³ane przez Sklep potwierdzenie przyjêcia Zamówienia na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej stanowi o¶wiadczenie o przyjêciu oferty, o której mowa powy¿ej. Sklep ma prawo zwróciæ siê do Klienta z pro¶b± o potwierdzenie Zamówienia, w tym potwierdzenia rodzaju Towaru, ilo¶ci, ceny, kosztów dostawy.
Za z³o¿one Zamówienie uwa¿a siê Zamówienie potwierdzone Klientowi przez Sklep drog± elektroniczn±.
Za zawarcie umowy sprzeda¿y uwa¿a siê potwierdzenie Zamówienia przez Sklep zgodnie z pkt 7 powy¿ej oraz dokonanie przez Klienta zap³aty ceny sprzeda¿y Towaru okre¶lonej przez Sklep z uwagi na specyfikê Zamówienia.
Realizacja Umowy Sprzeda¿y rozpoczyna siê po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora p³atno¶ci, w przypadku przelewu bankowego - po wp³yniêciu wp³aty na konto Sklepu.
W przypadku braku mo¿liwo¶ci realizacji Umowy Sprzeda¿y w szczególno¶ci z uwagi na nieprzewidziany brak mo¿liwo¶ci wyprodukowania Towaru z uwagi na specyfikê Zamówienia, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpó¼niej w terminie 30 (trzydziestu) dni licz±c od daty zawarcia umowy i zwróci wp³acone pieni±dze. Powiadomienie zostanie wys³ane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
W przypadku braku mo¿liwo¶ci produkcyjnej lub niedostêpno¶ci czê¶ci Towarów objêtych Zamówieniem (w tym: z powodu niedostêpno¶ci komponentów u dostawców Sklepu wzglêdnie z innych przyczyn uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Zamówienia w czasie przewidzianym w Zamówieniu), Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzjê o sposobie jego realizacji. Klient ma nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci:
a) czê¶ciow± realizacjê Zamówienia - wybór przez Klienta tej mo¿liwo¶ci powoduje czê¶ciowe anulowanie Zamówienia i zrealizowanie Zamówienia dotycz±cego wy³±cznie dostêpnych Towarów, a Sklep zostaje zwolniony z obowi±zku realizacji zamówienia na Towary niedostêpne,
b) anulowanie ca³o¶ci Zamówienia - wybór przez Klienta tej mo¿liwo¶ci powoduje zwolnienie Sklepu z obowi±zku realizacji zamówienia w ca³o¶ci.
Je¶li Klient dokona³ zap³aty za Towar:
a) w przypadku, o którym mowa w ust. 12 lit a) powy¿ej Sklep zwróci Klientowi zap³acon± nale¿no¶æ w czê¶ci, w której Klient zrezygnowa³ z Zamówienia,
b) w przypadku, o którym mowa w ust. 12 lit b) powy¿ej Sklep zwróci nale¿no¶æ w ca³o¶ci, maksymalnie w ci±gu 7 dni roboczych od dnia anulowania Zamówienia w ca³o¶ci lub w czê¶ci przez Klienta.
Klient mo¿e równie¿ dokonaæ zmian w Zamówieniu lub je anulowaæ do momentu gdy Towar nie zosta³ jeszcze wyprodukowany, wzglêdnie dostosowany do indywidualnych wymagañ Klienta lub przygotowany do wysy³ki. Wprowadzanie zmian mo¿liwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres Sklepu.
Modyfikacje dotycz±ce Zamówienia oraz adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawieraj±ce polecenia zwrotu nale¿no¶ci bêd± przyjmowane wy³±cznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej, poprzez e-mail wys³any na adres Sklepu: biuro@contractors.pl.
Do sprzeda¿y promocyjnej oraz wyprzeda¿y Towarów, które mog± zostaæ wprowadzone przez Sklep zgodnie z odrêbnymi regulaminami przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów. Realizacja Zamówieñ tego rodzaju sprzeda¿y nastêpuje wed³ug kolejno¶ci wp³ywania potwierdzonych Zamówieñ, a¿ do wyczerpania siê zapasów objêtych t± form± sprzeda¿y w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
Promocje w Sklepie nie podlegaj± ³±czeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
IV. SPOSOBY I TERMINY P£ATNO¦CI ZA TOWAR ORAZ KOSZTY DOSTARCZENIA TOWARU
Sprzedawca udostêpnia Klientowi nastêpuj±ce sposoby p³atno¶ci :
a) p³atno¶æ przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzonym przez Bank Pekao S.A. o numerze: 37 1240 4878 1111 0010 4041 6772
b) p³atno¶æ kart± p³atnicz±, w jednym z systemów p³atno¶ci elektronicznych akceptowanych przez Sklep
c) p³atno¶æ przy odbiorze dla niektórych, okre¶lonych Towarów (tzw. towarów nisko gabarytowych).
Rozliczenia transakcji kart± kredytow± i e-przelewem przeprowadzane s± za po¶rednictwem Dotpay.pl.
W przypadkach wskazanych w pkt 1 lit a) lub lit b) powy¿ej - Klient zobowi±zany jest do dokonania p³atno¶ci w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia przyjêcia Zamówienia przez Sklep. Realizacja Zamówienia rozpoczyna siê po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora p³atno¶ci, w przypadku przelewu bankowego - po wp³yniêciu wp³aty na konto Sklepu.
Dostawa Towaru odbywa siê wy³±cznie na terenie Polski, w sposób okre¶lony w Zamówieniu.
Dostawa Towaru odbywa siê na koszt Klienta.
Aktualne informacje o kosztach dostawy Towarów dostêpna s± na stronie Sklepu w zak³adce TRANSPORT .
V. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Zamówienia realizowane s± od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Czas realizacji Zamówienia zale¿y g³ównie od specyfiki Zamówienia z³o¿onego przez Klienta oraz ilo¶ci realizowanych zamówieñ przez Sklep.
Standardowo czas realizacji na donice i p³yty betonowe ¶cienne wynosi do ok. 14 dni roboczych od momentu zaksiêgowania wp³aty ceny sprzeda¿y Towaru. Czas realizacji na ogrodowe p³yty betonowe ustalany jest indywidualnie z ka¿dym Klientem.
O ewentualnym przed³u¿eniu terminu Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub wiadomo¶ci± za po¶rednictwem poczty elektronicznej na wskazany w Zamówieniu adres.
VI. PRAWO ODST¡PIENIA OD UMOWY (DOTYCZY WY£¡CZNIE KONSUMENTÓW)
Konsument, który zawar³ Umowê Sprzeda¿y na odleg³o¶æ lub poza lokalem przedsiêbiorstwa, mo¿e w terminie 14 (czternastu) dni odst±piæ od Umowy bez podawania przyczyny.
Bieg terminu do odst±pienia od Umowy rozpoczyna siê:
1) dla Umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, bêd±c zobowi±zany do przeniesienia jego w³asno¶ci - od objêcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazan± przez niego osobê trzeci± inn± ni¿ przewo¼nik, a w przypadku Umowy, która:
a) obejmuje wiele rzeczy, które s± dostarczane osobno, partiami lub w czê¶ciach - od objêcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub czê¶ci,
b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objêcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
2) dla pozosta³ych Umów - od dnia zawarcia Umowy.
Konsumentowi nie przys³uguje uprawnienie do odst±pienia od umowy sprzeda¿y w przypadku gdy:
a) przedmiotem umowy jest Zamówienia, które zosta³o zindywidualizowane wed³ug potrzeb Konsumenta,
b) Sprzedawca rozpocz±³ realizacjê Zamówienia,
c) dotyczy okoliczno¶ci wskazanych w pkt 11 poni¿ej.
Konsument mo¿e odst±piæ od Umowy Sprzeda¿y, sk³adaj±c Sprzedaj±cemu o¶wiadczenie o odst±pieniu od Umowy.
O¶wiadczenie mo¿na z³o¿yæ na formularzu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. O¶wiadczenie mo¿e zostaæ wys³ane pisemnie na adres: biuro@contractors.pl. Do zachowania terminu do odst±pienia od Umowy, wystarczy wys³anie o¶wiadczenia przed jego up³ywem.
Sprzedawca niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania o¶wiadczenia Konsumenta o odst±pieniu od Umowy Sprzeda¿y oraz otrzymaniu przez Sprzedawcê zwróconego przez Klienta Towaru, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego p³atno¶ci, w tym koszty dostarczenia Towaru.
Sprzedawca dokonuje zwrotu p³atno¶ci przy u¿yciu takiego samego sposobu zap³aty, jakiego u¿y³ Konsument, chyba ¿e konsument wyra¼nie zgodzi³ siê na inny sposób zwrotu, który nie wi±¿e siê dla niego z ¿adnymi kosztami.
Sprzedawca potwierdza Konsumentowi na podany przez Niego adres skrzynki elektronicznej zwrot zamówionego Towaru i przesy³a informacjê o zwrocie p³atno¶ci, która nast±pi w terminie wskazanym w pkt 6 powy¿ej.
Je¿eli Sprzedawca nie zaproponowa³, ¿e sam odbierze Towar od Konsumenta, mo¿e wstrzymaæ siê ze zwrotem p³atno¶ci otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odes³ania, w zale¿no¶ci od tego, które zdarzenie nast±pi wcze¶niej.
Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru.
Prawo odst±pienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiêbiorstwa lub na odleg³o¶æ nie przys³uguje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o ¶wiadczenie us³ug, je¿eli Sprzedawca wykona³ w pe³ni us³ugê za wyra¼n± zgod± Konsumenta, który zosta³ poinformowany przed rozpoczêciem ¶wiadczenia, ¿e po spe³nieniu ¶wiadczenia przez Sprzedawcê utraci prawo odst±pienia od umowy;
2) w której przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed³ug specyfikacji Konsumenta lub s³u¿±ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
3) w której Konsument wyra¼nie ¿±da³, aby Sprzedawca do niego przyjecha³ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je¿eli Sprzedawca ¶wiadczy dodatkowo inne us³ugi ni¿ te, których wykonania Konsument ¿±da³, lub dostarcza rzeczy inne ni¿ czê¶ci zamienne niezbêdne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst±pienia od umowy przys³uguje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us³ug lub rzeczy.
VII. REKLAMACJA TOWARU
Wada fizyczna polega na niezgodno¶ci Towaru sprzedanego z Umow± Sprzeda¿y. Towar sprzedany jest niezgodny z Umow± Sprzeda¿y, je¿eli m.in.:
a) nie ma w³a¶ciwo¶ci, które Towar tego rodzaju powinien mieæ ze wzglêdu na cel w Umowie sprzeda¿y oznaczony albo wynikaj±cy z okoliczno¶ci lub przeznaczenia,
b) zosta³ Kupuj±cemu wydany w stanie niezupe³nym.
Reklamacja mo¿e byæ z³o¿ona przez Konsumenta pisemnie na adres: Contractors Wojciech Borowy Bia³ka 202, 34-220 Maków Podhalañski, z dopiskiem „Reklamacja”.
Reklamacja powinna okre¶laæ co najmniej dane Klienta, adres, sposób kontaktu, numer Zamówienia, opis stwierdzonej niezgodno¶ci Towaru z Umow±.
Sprzedawca rozpatruje reklamacjê w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, udzielaj±c odpowiedzi na pi¶mie lub drog± elektroniczn±.
W przypadku reklamacji z³o¿onej przez Konsumenta, je¶li Towar jest wadliwy - Konsumentowi przys³uguj± roszczenie o:
a) usuniêcie wady lub
b) wymianê Towaru na wolny od wad,
c) obni¿eniu ceny z powodu wady Towaru.
W razie wadliwo¶ci Towaru Kupuj±cemu bêd±cemu Konsumentem przys³uguje równie¿ prawo do odst±pienia od Umowy Sprzeda¿y. Prawo to jednak nie przys³uguje, je¿eli wada jest nieistotna.
Uprawnienia, o których mowa w ust. 5 i 6 powy¿ej Konsument mo¿e wykonaæ w terminach wskazanych w Kodeksie cywilnym. Po up³ywie tych terminów uprawnienia wygasaj±.
Z zastrze¿eniem bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialno¶æ Sklepu za szkody wyrz±dzone Klientom niebêd±cym Konsumentami ogranicza siê do kwoty, jak± taki Klient zap³aci³ Sklepu za nabycie Towaru.
VIII. POZAS¡DOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEÑ DOTYCZ¡CE KONSUMENTÓW
Szczegó³owe informacje dotycz±ce mo¿liwo¶ci skorzystania przez Klienta bêd±cego Konsumentem z pozas±dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeñ oraz zasady dostêpu do tych procedur dostêpne s± na stronie internetowej Urzêdu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
IX SI£A WY¯SZA
¯adna ze stron nie mo¿e ponosiæ odpowiedzialno¶ci za niewykonanie któregokolwiek ze swoich zobowi±zañ, je¶li takie niewykonanie zobowi±zania jest spowodowane nieprzewidywalnym zdarzeniem pozostaj±cym poza jego kontrol± lub incydentem si³y wy¿szej, w tym miêdzy innymi epidemi±, powodzi±, po¿arem, burz±, brakiem surowców, strajkiem transportowym, strajkiem czê¶ciowym lub ca³kowitym, lub blokad±. Strona, dotkniêta takimi zdarzeniami, musi niezw³ocznie powiadomiæ drug± stronê, nie pó¼niej ni¿ 5 dni roboczych po wyst±pieniu wspomnianego zdarzenia.
Strony zgadzaj± siê, ¿e wspólnie bêd± d±¿yæ, aby jak najlepiej wype³niæ zobowi±zanie podczas utrzymywania siê takich zdarzeñ.
Niniejsza klauzula nie ogranicza w ¿aden sposób uprawnieñ konsumenckich.
X. DANE OSOBOWE I POLITYKA PRYWATNO¦CI.
Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu jest Contractors Wojciech Borowy z siedzib± w Bia³ce, Bia³ka 202, 34-220 Maków Podhalañski, NIP 552-143-96-81, REGON 121126279, wpisanym do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej).
W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, Klient mo¿e skontaktowaæ siê pisz±c na adres: biuro@contractprs.pl.
Podanie danych osobowych przez Klientów Sklepu jest dobrowolne, aczkolwiek w niektórych przypadkach konieczne do realizacji zakupu. Dane osobowe Klientów Sklepu przetwarzane bêd± w celu prawid³owej realizacji Umowy Sprzeda¿y Towarów, jak te¿ ich wysy³ki. Niepodanie danych osobowych niezbêdnych do zawarcia umowy skutkuje odmow± zawarcia tej¿e umowy.
W zwi±zku z realizacj± Umowy Sprzeda¿y dane osobowe bêd± ujawniane zewnêtrznym podmiotom, w tym w szczególno¶ci dostawcom odpowiedzialnym za obs³ugê systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i operatorzy p³atno¶ci, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi ksiêgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, kurierzy (w zwi±zku z realizacj± Zamówienia).
Dane osobowe bêd± przechowywane do 5 lat od momentu zrealizowania Umowy Sprzeda¿y.
Ka¿dy Klient Sklepu ma prawo ¿±daæ dostêpu do swoich danych, ich sprostowania (poprawiania), przenoszenia i usuniêcia, a tak¿e prawo do ograniczenia przetwarzania danych. W zwi±zku z przetwarzaniem przez Sprzedawcê danych osobowych, Klientowi przys³uguje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
XI. S¡D W£A¦CIWY
Wszelkie spory powsta³e pomiêdzy Sprzedawc± a Klientem niebêd±cym Konsumentem zostaj± poddane s±dowi w³a¶ciwemu ze wzglêdu na siedzibê Sprzedawcy.
XII. ZMIANA REGULAMINU
Sprzedawca zastrzega na swoj± rzecz prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu.
Zmiany Regulaminu nie bêd± w ¿aden sposób naruszaæ praw nabytych Klientów przed dniem wej¶cia w ¿ycie zmian Regulaminu, w szczególno¶ci nie bêd± mia³y wp³ywu na ju¿ sk³adne lub z³o¿one Zamówienia oraz na zawarte Umowy sprzeda¿y.
XII. POSTANOWIENIA KOÑCOWE
Za³±cznik do Regulaminu;
1) O¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy
Poprzednie wersje regulaminu;
Wersja nr 1
PŁYTY BETONOWE NA ŚCIANĘ PŁYTY BETONOWE DO WEWNĄTRZ PŁYTY BETONOWE NA ELEWACJE
CHEMIA I ELEMENTY MONTAŻOWE
DONICE BETONOWE DUŻE DONICE BETONOWE
DONICZKI Z BETONU
INFORMACJE
OBSLUGA KLIENTA
Jako producent p³yt betonowych oraz donic betonowych naszymi g³ównymi produktami s±:
Nasze produkty mo¿na zamówiæ wysy³aj±c emaila biuro@contractors.pl lub w naszym sklepie internetowym:
donice betonowe, doniczki betonowe, p³yty betonowe.
produkcja p³yt oraz donic z betonu / p³yty betonowe, donice betonowe